Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan met het gebruik van de website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees hier meer.

  • Nieuw webportaal
  • NL
  • BE-NL
  • BE-FR
  • FR
  • LU
  • DE
  • EN
  • EN

Search form

Protime
menu
  • Contact
  • Tijdregistratie
    • Thuiswerk & contact tracing
    • Tijd en aanwezigheid
    • Loonverwerking
    • Self Service
    • Cost Accounting
    • Hardware
  • Toegang
    • Covid-proof toegang
    • Toegangscontrole
    • Visitor Management
    • Hardware
  • Planning
    • Team-planning
    • Behoefte Planning
  • Services
    • Managed Services
    • Training Center
    • Data Services
    • Optimalisatie
  • Ambassadeurs
  • Jobs
  • Klanten
  • Over Protime
  • Partners
  • Nieuws
  • Academy
  • Downloads

You are here

  • Home
  • Managed Services
Managed Services

Op maat van jouw bedrijf

Managed Services

Een piekperiode of tijdelijke onbeschikbaarheid van een HR-collega? Kies voor services op maat zodat je je zelf volledig kunt richten op de kerntaken. Een toegewijde Business Partner met diepgaande kennis van jouw Protime-oplossing zorgt voor continuïteit.

Van ondersteuning bij het payrollproces, opleiding van nieuwe medewerkers, document-handling tot interne HR-activiteiten, de Business partner is je Single Point of Contact.

  • Application Management
  • Payroll Support
  • HR Support
  • Data Management
  • Uitbreiding Service Level Agreement
Contacteer ons

Application Management

De Business Partner tweakt je bestaande Protime-oplossing aan de hand van jouw HR-behoeften op het gebied van interfacing, rapportage en/of automatisering. Dit kan op verzoek of door een proactieve analyse door de Business Partner.

Wij kunnen je software proactief testen op nieuwe releases, een health check uitvoeren (de behoeften evalueren met betrekking tot de laatste beschikbare functionaliteit), nieuwe HR-medewerkers opleiden en nog veel meer. De Business Partner voert deze diensten uit on-premise of vanop afstand.

Voordelen
Application Management

Voordelen

Application management

  • Efficiënter gebruik van je Protime-software
  • Gegarandeerde continuïteit tijdens piekperiodes
  • Beschikbaar bovenop standaard Service Level Agreement

Benieuwd naar meer?

Maak kennis met onze Business Partners.

Contacteer ons

Of bel ons op 0032 3870 60 30

Payroll Support

Je Business Partner werkt mee aan een soepel verloningsproces. Vooral in drukke periodes vergt de complexiteit van de payroll vaak extra tijd en middelen.

Onze ervaren Business Partners garanderen continuïteit wanneer je die het meest nodig hebt. Ze assisteren bij het correct verkrijgen van data, het oplossen van anomalieën, het uitvoeren van pre- en postproductie runs, de rapportering en de communicatie met externe partijen.

Voordelen
Payroll Support

Voordelen

Payroll Support

  • Gegarandeerde continuïteit tijdens piekperiodes
  • Payroll experts binnen handbereik
  • Beschikbaar bovenop standaard Service Level Agreement

Benieuwd naar meer?

Maak kennis met onze Business Partners.

Contacteer ons

Of bel ons op 0032 3870 60 30

HR Support

Assistentie nodig bij je dagelijkse HR-activiteiten in andere taken dan ProTime? Wij zorgen voor HR support zodat er meer tijd vrijkomt voor soft HR zoals werving, employee engagement en onboarding.

De Business Partner houdt je HR-programma's up-to-date, staat in contact met partners voor data- of documentverwerking en werkt mee aan interne HR-gerelateerde activiteiten.

Voordelen
HR Support

Voordelen

HR Support

  • Back-up voor HR-administratie
  • Gegarandeerde continuïteit tijdens afwezigheden of piekperiodes
  • Uitvoering zowel op locatie als remote
  • Beschikbaar bovenop de standaard Service Level Agreement

Benieuwd naar meer?

Maak kennis met onze Business Partners.

Contacteer ons

Of bel ons op 0032 3870 60 30

Data Management

Je Business Partner zorgt ervoor dat jouw Protime software up-to-date blijft (niet gerelateerd aan payroll) en onderhoudt alle op maat gemaakte documentatie.

Gegarandeerd flexibel: afhankelijk van de vraag wordt voor deze taken meer of minder tijd toegewezen.

Voordelen
Data Management

Voordelen

Data Management

  • We stellen proactief verbeteringen voor je databeheer voor
  • Uitvoering zowel op locatie als remote
  • Beschikbaar bovenop de standaard Service Level Agreement

Benieuwd naar meer?

Maak kennis met onze Business Partners.

Contacteer ons

Of bel ons op 0032 3870 60 30

Uitbreiding Service Level Agreement

Misschien heb je nood aan dienstverlening die verder gaat dan de kantooruren, prioriteit voor je vragen bij ons Customer Care team of een Single Point of Contact waar je terechtkunt voor diepgaande kennis van ProTime.
Een uitbreiding op je Service Level Agreement is hiervoor de oplossing. Deze uitbreiding kan ook extra ondersteuning betekenen voor de maatwerksoftware die je in huis hebt.

Voordelen
Uitbreiding Service Level Agreement

Voordelen

SLA-uitbreiding

  • Verlichting van specifieke noden voor bepaalde duur
  • Ideaal voor Protime-oplossingen op maat
  • Single Point of Contact

Benieuwd naar meer?

Maak kennis met onze Business Partners.

Contacteer ons

Of bel ons op 0032 3870 60 30

Benieuwd wat Protime voor u kan doen?

Wij laten u graag zien hoe onze oplossingen ook anderen hielpen!

Contacteer ons

Of stuur een email naar marketing@protime.eu

Protime tijdregistratie en HR

Protime is opgericht in 1995 en marktleider op het gebied van tijdregistratie, toegangscontrole en personeelsplanning.
Het team van bijna 300 ‘Protimers’ heeft een voortdurende focus op innovatie, ontwikkeling en uitbreiding van onze Workforce Management oplossingen door heel Europa.

Protime is al 8 jaar op rij een Great Place to Work en is een Best Managed Company met vestigingen in Aartselaar, Namur, Waddinxveen, Frankfurt, Capellen, Parijs en Manchester.

Protime is een onafhankelijk onderdeel van de SD Worx groep.

Lees meer over Protime
  • Tijdregistratie
    • Thuiswerk & contact tracing
    • Tijd en aanwezigheid
    • Loonverwerking
    • Self Service
    • Cost Accounting
    • Hardware
  • Toegang
    • Covid-proof toegang
    • Toegangscontrole
    • Visitor Management
    • Hardware
  • Planning
    • Team-planning
    • Behoefte Planning
  • Services
    • Managed Services
    • Training Center
    • Data Services
    • Optimalisatie

Protime

  • Ambassadeurs
  • Jobs
  • Klanten
  • Over Protime
  • Partners
  • Nieuws
  • Academy
  • Downloads

Protime NV | Kontichsesteenweg 54 | B-2630 | Aartselaar | tel +32 3 870 60 30 (support +32 3 870 60 50)| Privacy Policy | Algemene voorwaarden