Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan met het gebruik van de website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees hier meer.

  • Protime Login
  • Nieuw webportaal
  • NL
  • BE-NL
  • BE-FR
  • FR
  • LU
  • DE
  • EN
  • EN

Search form

Protime
menu
  • Contact
  • Tijdregistratie
    • Thuiswerk & contact tracing
    • Tijd en aanwezigheid
    • Loonverwerking
    • Self Service
    • Cost Accounting
    • Hardware
  • Toegang
    • Toegangscontrole
    • Visitor Management
    • Hardware
  • Planning
    • Team-planning
    • Behoefte Planning
  • Services
    • Managed Services
    • Training Center
    • Data Services
    • Optimalisatie
  • Academy
  • Ambassadeurs
  • Jobs
  • Klanten
  • Over Protime
  • Partners
  • Nieuws
  • Downloads

You are here

  • Home
  • Protime Premium Software
Protime Premium Logo

Maak tijd waardevol

Protime Premium Software

De oplossingen van Protime voor tijdregistratie, personeelsplanning en HR-diensten staan algemeen bekend als zijnde innovatief en van wereldklasse. Protime Premium is gebaseerd op een unieke architectuur en flexibel ontworpen, zodat het gemakkelijk kan worden aangepast aan de individuele behoeften van iedere klant. Zelfs wanneer die klant vestigingen heeft in verschillende landen.

Protime optimaliseert het gebruik van de beschikbare tijd en helpt u tegelijk om de concurrentiepositie van uw bedrijf te versterken. Protime is ook online aanwezig als Cloud oplossing.

  • myProtime
  • ProTime
  • ProTeam
  • ProTeam Planning
  • ProNet
  • ProMobile
  • ProCost
  • ProAccess

myProtime

Employee experience wint aan belang. myProtime zet daar 100% op in door een uitzonderlijke focus op gebruiksvriendelijkheid. myProtime zal op termijn als platform alle functies van Protime Premium overnemen. Op dit moment is myProtime beschikbaar als Employee Self Service (ESS).

Elke medewerker krijgt een beter inzicht in de eigen prestaties, planning en afwezigheden. Daarnaast worden ook afwezigheden van het team of directe collega’s zichtbaar gemaakt.

myProtime

Voordelen

• 100% focus op user experience
• 100% SaaS
• 100% secure (GDPR)
• Gratis beschikbaar op mobile

Voordelen voor de medewerker

• Zelf te bedienen afwezigheidsbeheer
• Overzicht van saldo’s
• Persoonlijke en teamkalenders
• Overal beschikbaar

Voordelen voor HR

• Daling van de foutenlast
• Veel sneller
• Automatische saldocontrole
• Minder vragen van werknemers

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven helpt!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProTime

ProTime is een geïntegreerde oplossing voor tijd en aanwezigheid, personeelsplanning en dienstregeling, analyse van de kostenplaatsen en toegangscontrole. ProTime is de kernmodule die de terugkerende gegevens van uw medewerkers en alle mogelijke dienstroosters bewaart.

Daarenboven kunt u in ProTime ook de aan- en afwezigheid van het personeel registreren (ook checkinatwork), evenals overwerk en andere gebeurtenissen in de dienstroosters. Naast het feit dat de uren in real time worden berekend, kunt u ook gebruikmaken van de volledige waaier aan rapporterings- en exportfuncties en zo direct samenwerken met uw externe dienstverlener voor salarisadministratie.

ProTime

Voordelen

Snelle en accurate berekeningen

• Koppeling met salarisadministratie
• Berekening van salaris en overuren
• Bedrijfsspecifieke berekeningen

Verlaging van de administratieve kosten

• Sneller informatie verifiëren
• Gedetailleerde rapporten raadplegen
• Gemakkelijke toegang tot probleemmelding
• Automatische berekeningen

Efficiënter HR-beleid

• Verbeterde informatiestroom
• Meer tijd om te doen
• Sneller corrigeren

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe ProTime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProTeam

De teamleiders beheren de werkuren, dienstroosters en afwezigheden van hun personeel zelf. Uw organisatie zal vlotter en efficiënter lopen en uw HR-afdeling wordt niet langer belast met vragen over werkbezetting.

ProTeam HR Solution

Voordelen

Gedecentraliseerd

• Een belangrijkere rol voor de teamleiders
• Kortere communicatielijnen

Planning

• Inzicht in teamplanning
• Alle fundamentele planningsinstrumenten*
• Visualisering van de personeelsbehoefte

Ontlasting van HR

• Minder vragen aan HR
• Meer verantwoordelijkheid voor de teammanagers

*een meer geavanceerde planning is beschikbaar in ProTeam planning.

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe ProTeam andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProTeam Planning

ProTeam Planning is een flexibele, schaalbare en universeel inzetbare oplossing om uw personeelsbehoefte te plannen. Al naargelang uw voorkeur kunt u de planning op verschillende manieren opzetten.

Planning

Voordelen

Mobiele optimalisatie

• Toegang tot up-to-date planning in real time
• Op uw smartphone of in uw browser
• Perfect voor mobiele medewerkers

Van kosten naar winst

• Gedetailleerd overzicht van kostentoerekening
• Bruikbare inzichten
• Integratie met facturatie
• In overeenstemming gebrachte rapportering

Kostenplanning

• Toekennen van medewerkers aan projecten of kostenplaatsen
• Toekennen van projecten of kostenplaatsen aan medewerkers
• Combinatie van beide methoden voor een zo flexibel mogelijke aanpak

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe onze planningsoplossing andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProNet

Een degelijk HR-beleid is gestoeld op een goed beheer van de administratieve processen. Als de medewerkers zelf kunnen deelnemen aan die processen, verhoogt u niet alleen hun betrokkenheid maar creëert u ook meer transparantie in de gehele HR-administratie. ProNet is een zelfbedieningsportaal waarmee medewerkers een overzicht kunnen krijgen van hun vakantiesaldo, gewerkte uren en planning.

ProNet

Voordelen

Belangrijkere rol voor de werknemer

• Zelf te bedienen afwezigheidsbeheer
• Zelf uit te voeren correcties
• Overzicht van saldo’s
• Overzicht van de persoonlijke kalender
• Overzicht van de teamkalender

Digitale aanvragen van de medewerkers

• Daling van de foutenlast
• Veel sneller
• Automatische saldocontrole

Overzichten in real time

• Gedetailleerde rapporten
• Afwezigheden en gewerkte uren

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe ProNet andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProMobile

Sommige medewerkers moeten nu eenmaal mobiel op verschillende locaties werken. Daar hebben ze echter niet altijd toegang tot een pc of badgelezer. Toch is het heel belangrijk om online te kunnen zien waar deze collega’s actief zijn en aan welke taak ze werken. Met ProMobile kan een werknemer aangeven waar hij zich precies bevindt en welke taak hij aan het uitvoeren is. Het enige wat hij nodig heeft, is een smartphone waarop de ProMobile-app is geïnstalleerd. ProMobile is een alternatieve en beveiligde registratiemethode voor verschillende modules van Protime Premium:

• Bij het in- en uitklokken wordt er rekening gehouden met de geografische locatie en de servertijd.
• De gebruiker kan aangeven wanneer hij is gestart met de geplande taak uit ProTeam Planning. Hij kan uiteraard ook ongeplande taken opnemen.
• Via ProCost weet men meteen aan welke kostenplaats een bepaalde prestatie moet gelinkt worden.

ProMobile

Voordelen

Ontworpen voor mobiliteit

• Mobiele medewerkers kunnen hun registraties ter plaatse doorgeven
• Betrouwbare gegevens dankzij een beveiligde login, gps-registratie en servertijd

Geavanceerde verwerking

• Vermindering van de kans op fouten en het vermijden van ‘administratie’
• Planners kunnen live nagaan of de geplande taken in uitvoering zijn
• Analyse van de kostenplaatsen ten opzichte van de bestede tijd

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe ProMobile andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProCost

Met ProCost, een module van Protime Premium, kunt u duidelijk zien hoeveel tijd uw medewerkers aan welke taken besteden – en zo wordt sneller zichtbaar wat de kostenplaatsen zijn. U krijgt een antwoord op vragen als:

• Hoeveel tijd is er gewerkt aan welke bestelling en voor welke klant?
• Wat is de verhouding tussen de uren besteed aan een project ten opzichte van het budget?
• Hoeveel kost mij één uur werk aan een bepaald project?

ProCost

Voordelen

Visualisering van de projecturen

• Tijdsbesteding en kostentoerekening
• Koppeling met activiteiten, klanten, projecten, bestellingen, …
• Geavanceerde rapportering
• Integratie met financiële software

Flexibele structuur

• Automatische toewijzing
• Op basis van percentage, terminallocatie of andere variabelen

Belangrijkere rol voor de werknemer

• Zelf uit te voeren projectselectie
• Automatische rapportering

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe ProCost andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

ProAccess

Met ProAccess krijgen personen toegangsrechten tot uw bedrijfsterrein, kantooromgeving of specifieke ruimtes binnen het gebouw. Het systeem staat u ook toe om bezoekers te registreren en zo ongeautoriseerde toegang te voorkomen. U weet op elk moment wie in het bedrijf aanwezig is en kent – afhankelijk van het type organisatie – de locatie van iedere individuele persoon.

ProAccess

Voordelen

Volledige controle

• Koppelen van werkuren en toegangsregels aan medewerkers
• Creëren van verschillende veiligheidsniveaus voor verschillende zones
• Beperken van toegangsrechten tot een bepaalde periode

Aanwezigheidslijst

• Gedetailleerd overzicht van alle geregistreerde personen
• Creëren van verschillende veiligheidsniveaus voor verschillende zones
• Beperken van toegangsrechten tot een bepaalde periode

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe ProAccess andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op 0032 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

Benieuwd wat Protime voor u kan doen?

Wij laten u graag zien hoe onze oplossingen ook anderen hielpen!

Contacteer ons

Of stuur een email naar marketing@protime.eu

Protime tijdregistratie en HR

Protime is opgericht in 1995 en marktleider op het gebied van tijdregistratie, toegangscontrole en personeelsplanning.
Het team van bijna 300 ‘Protimers’ heeft een voortdurende focus op innovatie, ontwikkeling en uitbreiding van onze Workforce Management oplossingen door heel Europa.

Protime is al 8 jaar op rij een Great Place to Work en is een Best Managed Company met vestigingen in Aartselaar, Namur, Waddinxveen, Frankfurt, Capellen, Parijs en Manchester.

Protime is een onafhankelijk onderdeel van de SD Worx groep.

Lees meer over Protime
  • Tijdregistratie
    • Thuiswerk & contact tracing
    • Tijd en aanwezigheid
    • Loonverwerking
    • Self Service
    • Cost Accounting
    • Hardware
  • Toegang
    • Toegangscontrole
    • Visitor Management
    • Hardware
  • Planning
    • Team-planning
    • Behoefte Planning
  • Services
    • Managed Services
    • Training Center
    • Data Services
    • Optimalisatie

Protime

  • Academy
  • Ambassadeurs
  • Jobs
  • Klanten
  • Over Protime
  • Partners
  • Nieuws
  • Downloads

Protime NV | Kontichsesteenweg 54 | B-2630 | Aartselaar | tel +32 3 870 60 30 (support +32 3 870 60 50)| Privacy Policy | Algemene voorwaarden