Samen digitaal tijdens Corona

De situatie rond het Corona-virus evolueert snel en treft ons allemaal. Zowel uw gezondheid als die van onze medewerkers hebben onze hoogste prioriteit in deze situatie. Om continuïteit van onze dienstverlening te garanderen, namen wij een aantal maatregelen.
 

Genomen maatregelen

  1. Alle diensten en opleidingen kunnen van op afstand blijven doorgaan.
    We beschikken over al de nodige tools om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen. Wij zorgen ervoor dat uw project kan doorgaan zoals gepland.

  2. Persoonlijke afspraken worden digitaal uitgevoerd.
    Indien dit niet mogelijk of gewenst is zal deze uitgesteld worden naar een later tijdstip.

  3. Hardware interventies kunnen doorgaan, mits strengere voorzorgsmaatregelen.
    We willen te allen tijde de beveiliging van uw faciliteiten blijven garanderen.

  4. Alle Protimers werken van thuis uit
    We willen ons steentje bijdragen om zo, in lijn met de huidige maatregelen, hopelijk het virus samen snel te kunnen inperken. U zal het zelfs niet merken. Ze zullen hun aandacht onverdeeld aan u spenderen.

Wij blijven bereikbaar!

Al onze account managers, consultants en customer care agents zullen bereikbaar blijven zoals voordien via de gekende online kanalen. Ook onze receptie blijft bereikbaar om u verder te helpen met al uw vragen of u door te sturen naar de juiste persoon.

Vragen? Contacteer ons!

Wij houden u op de hoogte

Over verdere vorderingen van de situatie houden we u op de hoogte via de update pagina: www.protime.be/corona