Meer dan oplossingen, een echte service!

De zomervakantie is bijna weer ten einde. De tijd van ontdekken, reizen en onderdompelingen in andere culturen. Bij Protime willen we dit voorbeeld volgen en je meenemen op een ontdekkingsreis in onze bedrijfscultuur. Zo kom je nog even in die vakantie-vibe!

Welkom bij Protime, een servicegerichte onderneming waarbij korte lijnen en transparantie centraal staan.

Samen tijdens het hele project

Een programma voor personeelsbeheer implementeren is een grote stap die heel wat denkwerk en ondersteuning vraagt. Natuurlijk gaat zo'n beslissing gepaard met een tal van vragen, zowel op bedrijfsniveau als wetgeving. Het is dan ook belangrijk om je goed in te lezen, voor te bereiden en te omringen met professionals en experts binnen dit domein. Zo worden fouten vermeden.

"Bij Protime maken we er een erezaak van om je tijdens het hele project te begeleiden."

  • Nog voor de ondertekening van het contract kan je rekenen en gebruik maken van de expertise van Protime. Onze consultants maken een analyse van de HR-afdeling en maken een overzicht van zaken die verbeterd kunnen worden maar ook de sterke punten. Deze analyse geeft een belangrijk globaal beeld en maakt duidelijk hoe wij je bedrijf kunnen helpen. 
  • Zodra het contract getekend is, installeren we onze oplossingen in het bedrijf. Dit gaat niet alleen om fysieke installaties, zoals bijvoorbeeld hardware, maar ook de softwareoplossingen. Het voordeel van de Protime-software is dat de installatie wordt gedaan door onze HR-experts, in samenspraak met je onderneming. Dit betekent dat alle vragen worden beantwoord, ook complexe vragen over de geldende HR-wetgeving.
  • Om de introductie en het gebruik van de Protime-oplossingen zo vlot mogelijk te laten verlopen, geven we ook een diverse opleidingen over het programma. Dit kan klassikaal of op locatie, aan groepen van welke grote dan ook.
  • Indien nodig kan je een beroep doen op de diensten van een Protime- projectmanager. Als er verdere vragen zijn over de wetgeving, nemen wij contact op met onze partner SD Worx, die perfect op de hoogte is van alle geldende wetten.
  • Ook na de oplevering, blijven we verdere ondersteuning bieden! Protime blijft de evolutie van het bedrijf immers op de voet volgen. Als, bijvoorbeeld, twee jaar na het implementeren van de oplossing het aantal werknemers verdubbeld is, kunnen we op een audit uitvoeren. Zo kunnen we nagaan of onze oplossing nog steeds passend is en of dat er nieuwe diensten of uitbreidingen toegevoegd moeten worden.

Wist je trouwens dat Protime de onderscheiding 'Great Place to Work' heeft ontvangen? En dat voor de 6e keer op rij! Een bedrijf waar het goed werken is en waar de werknemers gelukkig zijn, zorgt voor een positieve sfeer gedurende het hele project.

Dichtbij en toch overal!

Om iedereen nog beter van dienst te zijn, stellen we lokale teams ter beschikking. Om de ervaring zo comfortabel mogelijk te maken, hebben we ook experts die meerdere talen spreken. Een nieuwe HR-visie implementeren is al ingrijpend genoeg, om dan ook nog eens met de taalbarrière te worstelen…

Een transparante samenwerking

Het is belangrijk om actief deel uit te maken van het project. Daarom hebben we een samenwerkingsplatform ontwikkeld waarin je echt wordt betrokken bij elke stap : Protime 360°. Het doel hiervan is een transparante en constante communicatie tussen onze experts en jou. Dit stelt je in staat om de vooruitgang van het project op te volgen.

Betrokkenheid, ook buiten het project

Bij het project alleen blijft het niet. Daarom hebben we verschillende initiatieven ontwikkeld voor onze klanten.

  • Tijdens de Discovery Days, die minstens één keer per jaar plaatsvinden, ontmoeten we onze klanten in een ander kader dan het werk. Tijdens dit evenement presenteren wij onze nieuwigheden, onze projecten en onze toekomstvisie.  Ze gaan gepaard met een netwerkmoment waarop u al uw vragen kan stellen aan de Protimers of aan uw concullega’s.
  • Het ambassadeurproject: dit jaar hebben we ook een nieuw project gelanceerd waarin we het woord aan onze klanten geven. Wij nodigen hen uit om de ervaringen met Protime te delen en tips en tricks te geven voor een optimaal gebruik van onze software. Die tips zijn bedoeld als leidraad voor de andere gebruikers. Het is tevens een uitgelezen moment om je kennis van het domein te delen en de grote tendensen binnen de HR-wereld te bespreken.

Het laatste woord

Dichtbij de klanten staan, hun project opvolgen van begin tot einde, al hun vragen beantwoorden, onze expertise binnen het HR-domein delen ... Dat zijn essentiële waarden voor Protime. Protime wil een transparante communicatie voeren waarin samenwerking centraal staat. Daarnaast kiezen we voor een persoonlijke begeleiding, zodat elk project zich in de beste omstandigheden kan ontwikkelen. Want voor ons is het belangrijk efficiënte oplossingen aan te bieden, die je bedrijf ondersteunen en het werk van werknemers vergemakkelijken.