Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan met het gebruik van de website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees hier meer.

  • Nieuw webportaal
  • NL
  • BE-NL
  • BE-FR
  • FR
  • LU
  • DE
  • EN
  • EN

Search form

Protime
menu
  • Contact
  • Tijdregistratie
    • Thuiswerk & contact tracing
    • Tijd en aanwezigheid
    • Loonverwerking
    • Self Service
    • Cost Accounting
    • Hardware
  • Toegang
    • Covid-proof toegang
    • Toegangscontrole
    • Visitor Management
    • Hardware
  • Planning
    • Team-planning
    • Behoefte Planning
  • Services
    • Managed Services
    • Training Center
    • Data Services
    • Optimalisatie
  • Ambassadeurs
  • Jobs
  • Klanten
  • Over Protime
  • Partners
  • Nieuws
  • Academy
  • Downloads

You are here

  • Home
  • myProtime
myProtime

Employee experience

myProtime Software

Employee Experience is een van de hoogste prioriteiten van HR. Het myProtime platform brengt alle aspecten samen van waar het bij HR om gaat: Productiviteit & Samenwerking, Engagement & Feedback, Performance Management en Employee Services.

myProtime is ontworpen om 100% gebruiksvriendelijk te zijn en wordt beschouwd als een van de meest geavanceerde platforms voor Employee Experience die vandaag op de markt beschikbaar zijn. Om de snelst mogelijke updates te garanderen is myProtime alleen als SaaS beschikbaar.

  • myProtime Afwezigheidsaanvragen
  • myProtime Tijdregistratie
  • myProtime Toegang
  • myProtime Mobile
  • myProtime Goals
  • myProtime Homework
  • myProtime Visitors

myProtime Afwezigheidsaanvragen

De Absence module van myProtime vormt de kern van de Employee self-service (ESS). Het delegeert en automatiseert manuele HR-processen. Alle werknemers kunnen afwezigheden aanvragen via een browser, mobiel apparaat of werkterminal. Lijnmanagers of teamleiders kunnen ze onmiddellijk goedkeuren.

ESS stelt werknemers in staat een beter inzicht te krijgen in hun eigen werkprestaties, planning en afwezigheden. Bovendien heeft iedereen ook een duidelijk beeld van de afwezigheden van hun team.

Voordelen

Voordelen

  • 100% focus op gebruikerservaring
  • 100% SaaS
  • 100% veilig (AVG)
  • Gratis beschikbaar op mobiele apparaten
  • Zelf te bedienen afwezigheidsbeheer
  • Overzicht van saldo’s
  • Persoonlijke en teamkalenders
  • Overal beschikbaar

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

myProtime Tijdregistratie

Time & Attendance (T&A) registreert de tijd dat een werknemer aanwezig was. Deze tijdregistratie is cruciaal voor de automatische verwerking van de payroll. myProtime is ontworpen om u hierbij op de meest efficiënte manier te helpen.

De eigenlijke urenregistratie kan op verschillende manieren gebeuren. Naast onze uitgebreide reeks terminals voor tijdregistratie, bieden we ook intuïtieve online en zelfs mobiele tijdregistratie.

Voordelen

Voordelen

  • Daling van het aantal fouten
  • Veel sneller
  • Nauwkeurige tijdregistratie
  • Mobiel klokken

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

myProtime Toegang

Toegangsrechtenbeheer is rechtstreeks gekoppeld aan HR-werknemersbeheer. Met myProtime Access kunt u eenvoudig toegangsrechten toekennen, zodat werknemers alleen uw kantoorruimte en -omgeving kunnen betreden wanneer ze hier toestemming voor hebben.

Op een gedetailleerde plattegrond van uw gebouwen staan alle toegangspoorten aangegeven. Met één klik op de knop kunt u zien wie op welk moment is binnengekomen, wat er gebeurde, of er fouten zijn opgetreden en of onderhoud is vereist.

Voordelen
MyProtime Toegang Controle

Voordelen

Volledige controle

  • De bezettingsgraad per kantoor controleren
  • Werktijden en toegangsregels koppelen aan werknemers
  • Verschillende veiligheidsniveaus creëren voor verschillende zones
  • Toegang beperken tot specifieke periodes

Opname van de verdiepingsplattegrond

  • Gedetailleerd overzicht van alle geregistreerde personen
  • Alle toegangspunten voor de verschillende gebouwen of verdiepingen zien
  • Details krijgen over wat er bij toegangspunten gebeurde

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

myProtime Mobile

Mobiel werken is sterk op weg om een van de belangrijkste kanalen in HR te worden. Hoewel niet alle medewerkers een telefoon of een ander mobiel apparaat bij zich hebben tijdens het werken, zetten ze hun toestel thuis allemaal aan. Afwezigheden aanvragen en uw persoonlijke kalender raadplegen vanaf uw eigen apparaat is een voordeel waar veel mensen niet meer zonder kunnen.

myProtime heeft een speciale roadmap voor mobiel werken. Wij begrijpen dat het ontwikkelen van mobiele applicaties meer is dan alleen wat informatie op een telefoon kopiëren. Onze mobiele interface werd ontworpen met een focus op het allerbelangrijkste: de Employee Experience.

Voordelen
myProtime Mobile

Voordelen

Altijd aan

  • Webgebaseerd: toegankelijk vanaf verschillende apparaten
  • Gemaakt voor mobiele toestellen
  • Eenvoudige gebruikerservaring

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

myProtime Goals

40% tot 60% van de strategische bedrijfsdoelstellingen mislukken tijdens de implementatiefase (Strategy Execution Barometer™). Onvoldoende transparantie in doelstellingen wordt beschouwd als een van de voornaamste redenen hiervoor. Onze Goal Management module biedt een eenvoudig en duidelijk systeem dat elke werknemer zelf kan beheren.

Dankzij Goal Management wordt u begeleid bij de overstap van éénmalige evaluatiegesprekken aan het einde van het jaar naar permanente coaching en prestatiebeheer.

Voordelen
myProtime goal management

Voordelen

  • Focus op strategie
  • Permanente coaching
  • Transparante doelstellingen
  • Gedeelde doelstellingen
  • Efficiëntie

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

myProtime Homework

Telewerk is voor vele bedrijven het nieuwe normaal. Maak daarom thuiswerk én kantoorwerk aanvragen eenvoudig voor je werknemers en creëer een win-winsituatie voor teamleaders en HR. Medewerkers kunnen online of mobiel in- en uittikken, hebben een overzicht over hun vakantietellers en aan- en afwezigheden in hun team. Deze oplossing biedt HR een sluitend overzicht van de bezettingsgraad in je kantoor.

Voordelen

Voordelen

voor HR

  • Win tijd dankzij de automatisatie van aanvragen
  • Krijg beter inzicht in personeelsbezetting en gepresteerde uren
  • Eén op één input voor de loonverwerking

voor teamleaders

  • Instant overzicht van aan-en afwezigheden van het team
  • Afwezigheidsaanvragen digitaal ontvangen en goedkeuren
  • Capaciteit van het team inplannen

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

myProtime Visitors

myProtime Visitors is een veilige oplossing voor het digitaal registreren van bezoekers en leveranciers in je bedrijf. Bezoekers kunnen zichzelf registreren via een tablet, waardoor het volledig privacy-proof is.

Medewerkers kunnen bezoekers preregistreren om de registratie nog soepeler te laten verlopen. Afhankelijk van de reden van het bezoek kunnen verschillende veiligheidsrichtlijnen getoond worden aan de bezoeker. Doordat alles digitaal wordt bijgehouden, heb je een real-time en historisch overzicht van alle bezoeken. Voor deze module werkt Protime samen met Gatehouse®.

Voordelen

Voordelen

Visitor management

  • Weg met pen en papier
  • Privacy-proof
  • Eenvoudige self-service registratie
  • Gepersonaliseerde veiligheidsrichtlijnen
  • Eenvoudige preregistratie door de host
  • Schaalbaar tot meerdere toegangspunten en entiteiten in één applicatie

Benieuwd naar meer?

Wij delen graag hoe myProtime andere bedrijven hielp!

Contacteer ons

Bel ons op +32 3870 60 30 of stuur een email naar marketing@protime.eu

Benieuwd wat Protime voor u kan doen?

Wij laten u graag zien hoe onze oplossingen ook anderen hielpen!

Contacteer ons

Of stuur een email naar marketing@protime.eu

Protime tijdregistratie en HR

Protime is opgericht in 1995 en marktleider op het gebied van tijdregistratie, toegangscontrole en personeelsplanning.
Het team van bijna 300 ‘Protimers’ heeft een voortdurende focus op innovatie, ontwikkeling en uitbreiding van onze Workforce Management oplossingen door heel Europa.

Protime is al 8 jaar op rij een Great Place to Work en is een Best Managed Company met vestigingen in Aartselaar, Namur, Waddinxveen, Frankfurt, Capellen, Parijs en Manchester.

Protime is een onafhankelijk onderdeel van de SD Worx groep.

Lees meer over Protime
  • Tijdregistratie
    • Thuiswerk & contact tracing
    • Tijd en aanwezigheid
    • Loonverwerking
    • Self Service
    • Cost Accounting
    • Hardware
  • Toegang
    • Covid-proof toegang
    • Toegangscontrole
    • Visitor Management
    • Hardware
  • Planning
    • Team-planning
    • Behoefte Planning
  • Services
    • Managed Services
    • Training Center
    • Data Services
    • Optimalisatie

Protime

  • Ambassadeurs
  • Jobs
  • Klanten
  • Over Protime
  • Partners
  • Nieuws
  • Academy
  • Downloads

Protime NV | Kontichsesteenweg 54 | B-2630 | Aartselaar | tel +32 3 870 60 30 (support +32 3 870 60 50)| Privacy Policy | Algemene voorwaarden